• Wpisów:18
  • Średnio co: 92 dni
  • Ostatni wpis:4 lata temu, 19:02
  • Licznik odwiedzin:3 246 / 1750 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
Witajcie : >

Ostatnio nie miałam czasu regularnie dodawać nowe wpisy gdyż nauka, dom , ćwiczenia itp powodowały iż nawet sił nie miałam aby wysilić się i coś napisać. Ale dzisiaj czuję się pełna energi !
Piękny dzień, cudowna pogoda i wspaniała godzinka biegania.
Spaliłam prawie 700 kalori z tego co mi obliczyła specjalna aplikacja w telefonie któa oblicza mi również ilość przebytych kilometrów i prędkość biegu biorę to oczywiście z przymróżeniem oka ale zawsze daje jakis power to dalszego biegania !
A ja odkryłam że wprost uwielbiam biegać :3


Tak wi zauwazyłam już kolejne efekty :3
Założeyłam sobie nawet już dzienniczek fitness . Miałam zamair kupić Ewy chodkawoskiej ale jednak stwierdziłam że szkoda kasy ; p

Wczoraj przebiegłam 7 km w ciągu 48 minut a dzisiaj 9 kam w ciągu 55 minut hmmm nieźle bo coraz lepiej i szybciej mi idzie z dnia na dzień

Moje dizisiejsze i wczorajsze treningi to :

Pon:

-Ewa Killer rano
-Turbo spalanie wieczorem

Wt :

-Ewa skalpel rano
-Bieganie po południu
-Ewa trening z gwiazdami wieczorem :3

Buziaki *
  • awatar justyś88: a ja już dawno nie biegałam... ale jak robiłam to w zeszłym roku uwielbiałam to robić... teraz jakoś brak chęci
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Witajcie...

Eh aż wstyd mi ale niestety przez ostatni tydzień dopadło mnie coś przez co wgl nie miałam ochoty na ćwiczenia. Szkoła, obowiązki itp, oraz pogoda które nie raz przyprawiała mnie o bóle głowy sprawiło iż wgl nie miałam energii na ćwiczenia. Nawet gdy chciałam się brać to po 5 minutach lub 10 rezygnowałam...możliwe że miałam przejściowe załamanie albo coś w tym stylu sama nie wiem po za tym lekko mnie podłapywało przeziębienie a na dodatek bóle brzucha nie pozwalały mi na treningi... ale wiem że żadne wymóki nie tłumaczą mojego lenistwa ; <.

A więc od dzisiaj wzięłam się do roboty !
Piękna pogoda, słońce i rześkie powietrze spowodowało że znowu nabrałam energii : >

Oczywiście dzisiaj tradycyjnie sprzątałam ; P jak co sobote ale wstałam wcześniej żeby pobiegać i pobiłam samą siebie biegałam nieprzerwanie 50 min ! oczywiście miałam między biegami minutowe przerwy po 15 minutach biegu odpoczywałam minutkę albo dwie i znowu biegłam . Dizięki temu że biegłam truchcikiem i starałam się normować oddech wyniki miałam o niebo lepsze niż w tamtym tygodniu : >
Potem spędziłam 2 godziny w sklepie aby uzupełnić zapasy zdrowego jedzonka niestety wydałam sporo ale w sumie nie żałuję

A oto co kupiłam :

-Migdały
-Orzechy włoskie łuskane
-Słonecznik łuskany
-Papryki
-Rzodkiewki
-Banany
-Jabłka
-Serek wiejski
-Jogurty naturalne
-Musli z owsianką
-Otręby owsiane
-Marchewki
-Wafle ryżowe
-Herbate zieloną
-Gorzką czekolade ( 85 % kakao)

Planowałam jeszcze kupić :

-Kawe
-Magnez
-Żelazo
I jeszcze cjakiś suplement diety z witaminami : )

Póki co odkładam to na póżniej bo mi pieniążków nie starczyło .

Tak więc mój dzisiejszy posiłek to :

Śniadanie : 9:30

-Jogurt naturalalny z musli
-Herbata zielona


II Śniadanie 12:30

To samo bez herbaty zielonej

Przekąska :

Sok pomidorowy , wafle ryzowe

Obiad :
Zupa grochowa

Kolacja :

Porcja orzechów zakupionych dizisiaj : >

No to wszystk chyba. Nieco malo kaloryczne posiłki więc od jutra je wzbogacam : )
Dodatkowo zacznę prowadzić dzienniczek ćwiczeń i posiłków.
Planowałam kupić dziennik Fitness z Ewą Chodakowską ale sama nie wiem ;p


Moje ćwiczenia na jutro to :

Rano : ABS, POŚLADKI, A6W oraz Killer

-Potem bieganie

Po połudiu : Turbo spalanie

Wieczorem : Skalpel .

I nie ma bata zrobię to !

Moje motywacje :3


 

 
Na początku tak jak pisałam brakowało mi dizisaj motywacji, więc zrobiłam dizeń wolny.
Po 6 dniach zmagań czas chyba na zasłużony dzień odpoczynku i leniuchowania. Ale mimo dnia wolnego , oglądania filmów, słuchania muzyki i ogólnego opitalania się nie zapominałam o racjonalnej diecie i posiłkach o odpowiedniej porze : ))

Dzień zaliczam w sumie do udanych, trochę mam poczucie winy że treningu nie wykonałam ale od jutra znowu biorę się do pracy : ** Miłego wieczorku : **
  • awatar Flavka: regeneracja jest potrzebna, bo organizm musi wypocząć :) nie miej żadnych wyrzutów bez tego nie miałabyś efektów
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Dzisiaj wstałam o godzinie 8.00 zrobiłam 10 minut treningu na brzuch potem zjadłam śniadanie :

-miseczka jogurtu naturalnego z musli
-dwie kromki chleba razowego z szynką z piersi idyka plus plastry pomidora. 200 kcl .

II Śniadanie :

-Trochę makaronu z parówka, do tego zmieszane z jajkiem i szczypiorkiem. Ale oczywiście nie za wiele trzy łyżeczki porcji . około 200 - 300 kcl.


Miłam zabrać się za ćwiczenia ... z rana ! i co !? i nic : C nie wiem czemu ale mam dziisaj kompletny brak motywacji : c
Chcicałabym poćwiczyć ale nie mam sił.
Patrzę na efekty...niby są jakieś ale przestało mnie to motywowac nie wiem czmeu eh ...

Moje cele to :

Płaski, wysportowany brzuch


Jędrny tyłeczek








Przerwa między udami : Jejku ! *.*





Zgrabne Nogi i uda :




Plecki ^^ :






No i ogólnie zgrabne cialko :






AHHHH....!
 

 
Dzisiaj po bieganiu i sprzątaniu w cąlym domu zabrakło mi motywacji do ćwiczeń ; < nieco odpoczęłam i jakoś nie miałam sił podnieć dupy i iść poćwiczyć jednak zebrałam się w sobie i powiedziałam "Hola hola nie !"
Motywuje mnie myśl o wakacjach , o tych spojrzeniach mężczyzn, motywują mnie zdjęcia chudych, wysportowanych dziewczyn, motywuje mnie moja własna zdrowa dieta oraz to piękne uczucie po treningu które daje szczęście i radość że się kolejny krok do celu.
Ważę nie dużo... szczerze mówiąc nie ejstem otyła. Po prostu chcę wykształcić ciałko .
Chcę mieć zarys kalryferka na brzuszku i przerwę mędzy udami. Chcę mieć smukłe nogi , ładnie wyrzeżbioną klatkę piersiową oraz piękne plecki.
Chcę wglądać tak jak ta dziewczyna z mojego avatarka ^^ więc tego się trzymam.

A więc to co zjadłam to :

Śniadanie : 9.30

-Owsianka
-banan pokrojony w talarki i wrzucony do miseczki -zielona herbatka około 200 kcl

II Śniadanie 12.30

-Dwie kromki chleba razowego z serkiem wiejskim
-Do tego plasterki pomidorów
-Jabłko około 250 kcl

Przekąska . 15.30

-Sok pomidorowy
-Banan (100 kcl ... sporo jak na banan...)

(Wiem dziwne polączenie xD )

powiedzmy, że około 150 kcl

Obiad 18.00

-Małe kawałeczki karkówki plus trochę ziemniaczków z dużą ilością przypraw i koperkiem .

Tak na oko i z tego co wyliczyłam to wychodzi mniej więcej 350 kcl.

Wiadomo nie ma zbyt dużo wartości odżywczych to wszystko ale no nie zmaierzam ciągle męczyć się z gotowaniem obiadów w sumie nie chcę przesadzać z dietą i jem normalnie tylko obiad bo mama gotuje ; p ale staram się jeść nie za dużo jak jedzenie jest kaloryczne lub mało wartościowe w sensie jeśli chodzi o wartości odżywcze oczywiście .

Kolacja :

-Trzy wafle ryżowe
-Jeden z serkiem wiejskim
-Dwa z szynką z piersi z idyka
-Do tego kilka plasterkó pomidora
-Zielona herbata

Około 200 kcl nich będzie.

Razem wychodzi z 1000 kcl - zawsze zaokrąglam

Trochę za mało gdyż zawsze planuję zjeść około 1200 kcl ale no nic nie skzodzi najważniejsze że jadłam regularnie i wartościowo : >

Dzisiaj jak wiaodmo Biegałam przez godzinę a wieczrem zorbiłam :

A6W - 15 minut
ABS - 10 minut
Ćwiczenia na Pośladnki z Mel B - 10 minut
Killer z Ewą - 45 minut

Chcialam jeszcze Sklaplel ale no skoro biegałam to sobie odpuściłam po za tym dzisiaj sprzątałam przez dwie godziny więc tak jakby miałam ćwiczenia

jutro planuję zrobić więcej ćwiczeń czyli :

-BIEGANIE - godzina
-ABS
-A6W - 17 minut - 20 minut
-Pośladki - 10 minut
-Ewa Skalpel
-Ewa Turbo Spalanie
 

 
Myślałam, ze jednak dzisiaj nie będę biegać chciałam po śniadaniu poćwiczyć to co planowałam, a potem wziąć się za sprzątanie ale jednak się zdecydowałam i poszłam na stawy pobiegać ahhh było cudownie, Pot, ból i zdrętwiałe nogi ale umysł i ciało pełne endorfin i euforii

Dizisaj czeka mnie jeszcze sprzątanie a po obiedzie wezmę się za treningi z kochaną Ewą <3

Czuję, że dzisiaj szybko zasnę ^^


Moja motywacja <3

  • awatar Flavka: Ja biegałam w wakacje i było świetnie, każdemu polecam, niestety teraz nie mam gdzie. Ja wieczorem też z Ewą turbo :)
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Wakacje tuż tuż :3

Największą motywacją jest dla mnie Ewa <3
To kobieta ptarda!
Jak dla mnie daje nieżły wycisk i naprawdę jest kochana <3

A oto zdjęcia którymi się inspiruję ahhh






  • awatar Flavka: dla mnie też ewa jest największa motywacja no i właśnie takie zdjęcia :)
  • awatar Catherinessdiary: Witam, mam do Ciebie maleńką prośbę, chodzi mi oto, czy mogłabyś wejść na mój blog i polubić mój fan page (facebook )? Zależy mi żeby uzyskać 2000 a brakuje mi już niewiele. Z góry dziekuje ;* Link do polubienia na facebook : www.facebook.com/Catherinesdiary A to link do mojego bloga : catherinessdiary.blogspot.com
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Witajcie Dzisiaj po aktywnym poranku i owocowej diecie oraz nie tak strasznie kalorycznym obiedzie (ryż i kurczak ha ha !) postanowiłam zrobić tylko :


A6W 15 MINUT


I TURBO SPALANIE Z MOJĄ KOCHANĄ EWĄ <3


Osobiście pragnę już więcej nowych treningów więc pewno za jakiś czas zakupię się w książkę oraz płytę : ))

Dziisaj trochę sie leniłam co do treningów bo cóż zakwasy jednak dają o sobie znać najbardziej plecy, ramiona i łydki uda zresztą też brzuch również .

Kolacja po treningu składała się z :

Dwuch kromek chleba razowego z wędlinką z piersi indyka i do tego kawałki papryki plus zielona herbata i wafel rżowy :3

A teraz się relasksuję <3

Jutro zamierzam wcześniej wstać, zjeść coś przed treningiem , potem poćwiczyć:

-A6W, ABS,
-POŚLADKI
-SKALPEL
-KILLER

Plus chciałabym jeszcze pobiegać z godzinkę po parku jak będzie ładna pogoda ale póki co się nad tym jeszcze zastanawiam. : >
 

 
Witam Witam

Wstałam o 50 bo na 7:20 niestety idę do szkoły ale za to na wf pewnie i tak mało osób będzie jak to tradycyjnie bywa ale można sobie pobiegać na wielkiek przestrzeni (no nie aż tak al ezawsze coś) pograć w kosza , poskakać i porozciągać się : >

A oto moja poranna rozgrzewka z Mel B od 5:10 do około 5:20 : ))

Ps: nie wiem czemu ale słabiej już dczuwam zakwasy a ja kocham zakwasy ! Od Jutra zmiwniam treningi paro minutowe na bardziej intensywne.



A oto moje śniadanie o 5:40

Musli z Jogurtem naturalnym a do tego herbatka zielona.

II Śniadanie godz 9.00

Wafle Ryżowe z 7 ziaren z ryżem dzikim plus Banan.

Przekąska 12.00

Jabłko

-Godzina 14.00

Pomarańcza

Obiad godzina około 17.00

-To co wczoraj czyli ryż biały z kurczaczkiem i sosikiem chińskim.

Kolacja :

Coś lekkiego napewno : >
 

 
Nooo nie sądziłam że dam radę ale dałam ! oprócz jednego ; p A6W niestety jestem tak padnięta że mięśnie już nie chcą mnie słuchać ale jestem zadowolona, odstresowana, rozluźniona i wiem że spaliłam wszelkie kalorie Tłustego Czwartku :3 A teraz biała herbatka z róży i może na przekryzkę talarki z marchewek : )) Miłego wieczorku . Ja lecę pod prysznic : >
 

 
Śniadanie Godzina 6.30

Dwie kromki chelba razowego z serkiem wiejskim i rzodkiewką. około 200 kcl

Godzina 90 Podjadanie marchewki 30 kcl

II Śniadanie Godzina 10.00

Dwie kromki chleba razowego z szynką z piersi indyka plus kilka kawałków czerwonej papryki - 200 kcl

Przekąska godzina 12.30

Jabłko. 50 kcl

Godzina 14.00

1 Pączek około 300 kcl ; / i jedna kuleczka raffaello okolo 62 kcl eh no cóż skusiłam się ; p


Obiad około 400 kcl

-Biały ryż po chińsku czyli z kawałkami kurczaczka i sosikiem pomidorowym .

I tak w sumie idealnie zmieściłam się w 1200 kcl.

Dzisiaj podejmuję się kilku treningów.

ABS, A6W, killer chodakowskiej i dodatkowo turbo spalanie Jejku ! obym dała Radę :3

Na początek powtórka z rana z Mel B : )


Potem Pośladki :3 lub ABS



Następnie z Killer z Ewą *.*


Dodatkowo oby mi się udało ... :

Turbo Spalanie


ALBO

Skalpel


I na końcu przed snem

A6W
  • awatar SkyBlack: Chciałam więcej ale powiedziałam "Stop" małe co nieco nie zaszkodzi ale trzeba znać umiar no i nadrobiłam to podwójnym zestawem treningów : >
  • awatar Flavka: 1 pączek jak ładnie :) i ile treningow
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
Poranne 10 minutowe ćwiczenia za mną teraz pożywne śniadanko : > Miłego dnia : )
 

 
Ja własnie po wieczornej katordze z chodakowską ale jestem szczesliwa

Jutro 10 trening z Mel B , ABS, A6W, oraz killer chodakowskiej mam nadzieję że dam radę jak nie to zrobię tyle ile w mojej mocy a teraz lecę pod prysznic a potem zielona herbatka

Miłego wieczorku : **
  • awatar Flavka: Moje ukochane, uwielbiam :) też wlasnie popijam zielona
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
Piękna *,*

Właśnie taki efekt chcę osiągnąć a brakuje mi niewiele z miesiąc lub 2 miesiące treningu i diety odpowiedznio zbilansowanej i sądzę, że osiągnę taki efekt
 

 

Sądzę, że prawie idealnie mieszczę się w 1200 kaloriach dziennie potem zwiększę nieco gdy mój organizm będzie bardziej wyćwiczony i będzie potrzebował więcej składników odżywczych.


Śniadanie : 6.30

-Jajko na miękko kromka chleba razowego, zielona herbata. około 200 kcl

Drugie śniadanie: 10.00

Dwie kromki chleba razowego z wędlinką plus podjadanie plasterków marchewki. około 200 kcl

Przekąska: 13.00

-Jogurt naturalny z musli około 150 kcl

Obiad 16.30

-Kasza gryczana z sosikiem mięsnym i jedno mięsko.
około 300 kcl
Kolacja :

Jajecznica bez chleba a pomidorkiem, lub papryką do tego trochę cebulki. 250 kcl
 

 
Trzymam się diety ale nie katuje głodowniem po prostu jem pożywne produkty z dużą ilością błonnika i białka. Po za tym nie chcę chudnąć ale wyrzeźbić ciało a żeby tego dokonać muszę dostarczyć organizmowi wszelkich zdrowych składników odżywczych i trzymać się zbilnasowanych odpowiednio posiłków.

Ćiwczę z CHodakowską i szczerze mówiąc bardzo lubię tą Panią

Wykonane treningi:

Dzisiaj tylko skalpel .
 

 
Witajcie kochani. : )

Założyłam tego bloga ze względu na swój cel. Marzy mi się bardzo wyćwiczenie i wyrzeźbienie figury. Nie jestem gruba ale po prostu dla samo doskonalenia się chciałabym poprawić wygląd i siłę swojego ciała.

Mam już 3 dzień diety a więc powiem co dziisiaj zjadłam może któraś z was się skusi i razem ze mną będzie dążyć do celu : ))

1. Posiłek .
Śniadanie:

( Jem 5 posiłków dziennie z odstępami godzinowymi czyli co 3 godziny)

Godzina 7.00

* Owsianka
* kromka chleba razowego z serkiem ziołowym
- około 300 kcl
2. Posiłek
Drugie śniadanie : Godzina 10.00

* kubeczek jogutru naturalnego z musli - około 200 kcl

3.Posiłek
Przekąska lub obiad : Godzina 13.00

(Dla mnie prędzej przekąska)

* Jakiś owoc (Banan , jabłko) - około kcl czyli z dwa trzy owoce lub coś innego do 200 kcl

Obiad (przekąska jak kto woli) godzina 160

Tu zależy od waszej pomysłowości. Obiad może być syty a raczej powinnien być. Oczywiście nisko kaloryczny. około - 300 kcl

5.Posiłek : Kolacja godzina 19.00

-Jajecznica (bez chleba) około 200 kcl
  • awatar urodowapasjonatka: Witamy ;)
  • awatar ynoes: Ja nie trzymam się żadnej diety, jem zazwyczaj kiedy chcę, ale nie jem tylko słodyczy i fast foodów, czy innych tego typu rzeczy. A schudłam 13 kg! :3. Ale jak kto woli. :p
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›